Slotfeest De Wondere Pluim zaterdagnamiddag 15 juni
Gepubliceerd op 02 mei 2024
hetpaleis verwelkomt u vanaf 13u45!
Prinsessen met een zwarte band in karate, een mol die zijn belofte niet houdt, schildpadden met grootheidswaanzin... Laat u begeleiden naar knusse leesplekken waar u vanaf 14u kan genieten van de nieuwe verhalenoogst die we dit jaar konden plukken.
Onder meer Lies van Gasse, Brit Van Hoof en Jan Jaap van der Wal lezen voor uit het spiksplinternieuwe Wondere Pluimboek met 80 geselecteerde verhalen.
Vervolgens neemt het feest een volgende versnelling: in de theaterzaal wordt u verwelkomd door Maud Vanhauwaert, die de presentatie verzorgt. De prijs van de kinderjury wordt dit jaar uitgereikt door niemand minder dan... de kinderjury zelf!
Staan op het programma:
- de uitreiking van de Wondere Pluimen voor de verhalen die gekozen werden door de vakjury, de winnaars van de kinderjury én de winnaars van de MAS-jury
- de liederen die singer-songwriter Amaryllis Uitterlinden gecomponeerd heeft op vier Wondere Pluim-verhalen
- de uitreiking van de Wondere Pluim schooltrofee
Dit alles wordt afgesloten met een uitbundige receptie.
SHARE
- Terug naar blog
PROJECT
Gerelateerd
Codename Seedling
Partners in klimaatrechtvaardigheid
Barok con Brio
Een nieuw partnerschap tussen De Veerman en A Nocte Temporis
Res-Sentir/Op de tast
Beeldende kunsten en podiumkunsten via zintuiglijke ervaringen toegankelijker en inclusiever maken.
Samenwerken?
Ben je een kunstenhuis op zoek naar publieksverbreding of -participatie, programma-ontsluiting, langdurige projecten? Wil je de kunstzinnige vakken een doordachte plaats geven in het curriculum van je school? Ben je benieuwd hoe jongeren vandaag kijken naar het verleden en via de kunsten je erfgoed kunnen ontsluiten voor een breder publiek? Ben je benieuwd hoe een duurzaam kunsteducatief of -participatief beleid er zou moeten uitzien? Wil je als gemeenschaps- of cultuurcentrum een plek zijn waar alle leefwerelden elkaar via de kunsten kunnen ontmoeten? Ben je een kunstenaar op zoek naar ruimte en inhoudelijke ondersteuning?