Slotfeest De Wondere Pluim zaterdagnamiddag 27 mei
Gepubliceerd op 16 mei 2023

Wees welgekomen in hetpaleis vanaf 13.45 u!
Laat u begeleiden naar knusse leesplekken waar vanaf 14 u kan genieten van de nieuwe verhalenoogst die we dit jaar konden plukken.
Anneleen Sels, Koen Janssen, Laurence Roothooft, Lotte Pinoy, Tiny Bertels, Jan Jaap van der Wal, Bart Hollanders, Clara Cleymans en Brit Van Hoof lezen voor uit het spiksplinternieuwe Wondere Pluimboek met 79 geselecteerde verhalen.
Vervolgens neemt het feest een volgende versnelling: in de theaterzaal wordt u verwelkomd door Joke van Leeuwen, meter van De Wondere Pluim.
Staan op het programma:
- de uitreiking van de Wondere Pluimen voor de verhalen die gekozen werden door de vakjury, de winnaars van de kinderjury én de winnaars van de MAS-jury
- de liederen die singer-songwriter Amaryllis Uitterlinden gecomponeerd heeft op vier Wondere Pluim-verhalen en die ze samen zal brengen met cellist Jean-François Assy.
- de uitreiking van de Wondere Pluim schooltrofee
Dit alles wordt afgesloten met een uitbundige receptie.
SHARE
- Terug naar blog
PROJECT
Gerelateerd
Handsfree Antwerpen
Ontdek wat je leerlingen allemaal in hun mars hebben tijdens onze projectweek lichaamspercussie: HandsFree Antwerpen.
Sheherazade
Projectweek over empowerment, emancipatie en de kracht van de verbeelding voor de derde graad van het middelbaar. In samenwerking met het Antwerp Symphony Orchestra.
Samenwerken?
Ben je een kunstenhuis op zoek naar publieksverbreding of -participatie, programma-ontsluiting, langdurige projecten? Wil je de kunstzinnige vakken een doordachte plaats geven in het curriculum van je school? Ben je benieuwd hoe jongeren vandaag kijken naar het verleden en via de kunsten je erfgoed kunnen ontsluiten voor een breder publiek? Ben je benieuwd hoe een duurzaam kunsteducatief of -participatief beleid er zou moeten uitzien? Wil je als gemeenschaps- of cultuurcentrum een plek zijn waar alle leefwerelden elkaar via de kunsten kunnen ontmoeten? Ben je een kunstenaar op zoek naar ruimte en inhoudelijke ondersteuning?
